Gästinlägg - Srdjan

Gästbloggare Srdjan!

Klockan är 19.20 denna sköna torsdag och här sitter vi, det gamla gänget bestående av Lana, Andrea, Nanny (födelsedagsbarnet) och jag. Med ett glas vin i ena handen och den andra handen fri för att skriva med, så tittar jag ut genom fönstret för att se Sharon och Patricia anlända med mat. I bakgrunden hör vi Kevin Little's Turn Me On och tjejernas tjatter i bakgrunden.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om när Andrea sitter med sin "papparazi" kamera och tar massor av foton. Dansar för övrigt lite lätt till musiken (ja, det ser helt förjävligt ut när jag rör på mig, but what the fuck).

Det är ju Nanny's födelsedag idag. Hon blir hela 22år gammal, så varför inte tillägna henne detta inlägg tänker jag för mig själv :) Hon har den finaste lägenheten i stan och den blir ännu finare när de finaste vännerna i staden är på visit hehe. Grattis på födelsedagen babe!

Nej, nu ska jag gå och vara lite social, men jag känner mig hedrad att Lana lät mig skriva något här :)

Och när jag ändå håller på, så kan jag ju göra lite reklam för min egen blogg som man kommer till om man går in på den här länken ------->>> http://srdjansplace.wordpress.com/

Thank you and good bye!

Bisous

Srdjan D. Simic - http://srdjansplace.wordpress.com/

Kommentarer
Postat av: Nedal

Kevin Little's Turn Me On det är ju min låt haha! xD

2009-04-13 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0